Solicitare de dezmințire adresată site-ului Evenimentul zilei

Gregorian Bivolaru nu a afirmat niciodată că dl. Dacian Cioloș i-ar fi fost elev, speculațiile fostului cursant yoga Mihai Rapcea sunt într-un mod vădit răutăcioase și fantasmagorice

Drept la replică: Antena 3 face jocul celor vinovați de abuzuri în cazul MISA

După nenumărate ocazii în care a dovedit că instigă cu rea-voință opinia publică împotriva lui Gregorian Bivolaru și a MISA, postul de televiziune Antena 3 nu se dezminte și revine cu un nou reportaj calomniator.

Manipularea abilă, atent urmărită, a opiniei publice. Drept la replică solicitat postului România TV

Biroul de presă MISA solicită urgent postului România TV un drept la replică, în urma difuzării într-un mod trunchiat, răutăcios, tendențios și manipulator a unui interviu cu Gregorian Bivolaru.

Replica MISA către LIBERTATEA, 28 martie 2016

Presa din Romania pare nu mai stie ce sa inventeze in cazul profesorului de yoga Gregorian Bivolaru, doar ca sa nu spuna adevarul.

Replica MISA către publicațiile din Franța care au comentat recent situația lui Gregorian Bivolaru

"Informaţia prezentată de către publicația d-vostră cum că domnul Gregorian Bivolaru ar fi acuzat de pedofilie și trafic de persoane este o imensă minciună, iar aceasta este propagată în mod insidios chiar de către instituțiile statului român care continuă persecuțiile furibunde, abuzurile flagrante și încălcările repetate ale drepturilor omului în cazul lui Gregorian Bivolaru."

O schemă de manipulare aplicată extrem de simplist

Este important să precizăm că minciunile şi acuzaţiile meschine postate de Gazeta de Cluj nu pot fi disculpate de motivaţia că ar reprezenta doar poziţia unei „foste membre MISA”. Orice ziarist ştie că, în conformitate cu codul deontologic jurnalistic, are datoria să verifice din mai multe surse credibilitatea informaţiilor pe care le primeşte şi că nu îi este permis să publice orice, fără discernământ.

Drept la replica al MISA către Antena 1

Dreptul la replică solicitat postului tv Antena 1, în urma difuzării reportajului „Marturii cutremuratoare din ashramurile lui Guru Bivolaru” din 7.08.2013.

Mediafax, porta-voce pentru păpușarii din culise

Tonul şi datele false care au fost inoculate în „informările” (mai corect spus, dez-informările) livrate publicului, confirmă - mai ales prin corelarea lor cu diferitele demersuri abuzive înfăptuite de autorităţile române în acest caz - că redacţia Mediafax a acţionat în mod sistematic în urma unor comenzi (provenite din culisele anumitor structuri) pentru a distruge imaginea lui Gregorian Bivolaru.

Cancan nu își mai ascunde nostalgia după vremurile comuniste

Replica biroului de presa al MISA la un articol inventat de catre cancan.ro.

Kanal D – știri manipulate în folosul procurorilor și al serviciilor secrete

Sub pretextul că oferă „detalii uluitoare” despre arestarea „celui mai cunoscut yoghin”, redacția Kanal D a lansat prin respectivul reportaj o serie de speculații ridicole și minciuni evidente și rău-voitoare ce au avut scopul de a atrage o mare audiență și de a instiga opinia publică la ură și respingere față de Gregorian Bivolaru.

Video-uri recente